Sunday, 2 October 2011

Murid dan cikgunya

Posted by Asyraf Muslim on 00:34


Dol mrupakan pelajar darjah 6 mawar dipanggil oleh guru yg mengajar dia dalam matapelajaran BM:


cikgu : dol tau tak kenapa cikgu panggil kemari??

dol : ntah cigu?? sepatutnya cigu bagitau dol dulu agar dol tau....

cikgu : sabar2...*smbil brbisik dalam hati*....ok, tau tak hanya dol je slalu skor B dlm subjek BM dari darjah satu smpai skarang..tap kawan2 dol score A smuanya....knape?? ada msalah k dlam mngeja atau mmbina ayat?

kmudian dengan slamber dol menjwap tanpa rsa segan......

Dol : cigu nak tau kbnarannya dol tak pat skor A....?? spa yg smak kertas ujian??

cikgu : saya yang smak dol...

dol : sapa yg guna pen merah tulis markah besar2 kat ats krtas ujian....?

cikgu : alaaaa...spa lagi kalau bukan cikgu yg buat dol...

dol : tu lah kbenaran nya cigu....cigu tak tulis A slama ni, tu lah saya asyik dapat B je cigu dari dlu smpai skarang....bukan susah pun, len kali cikgu tulis A je bila nmpak nma Dol bin Din...

cikgu : dol ni nak kna kerate rupanya kan?? dah kaw jwap sbarang, nsib cikgu tak tulis E besar2...!!!

dol : hehhee.....grau je cigu..elekkk eee....^^

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...