Saturday 27 October 2012

Kisah Baju Cinta (KCT)

Posted by Unknown on 01:02




Se0rang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin pada ptg jumaat . SeteLha membunyikan l0ceng , si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yg membuka pintu tanpa seurat benangpun dibadannya .


Cucu : Saya sedang menunggu suami saya pulang dr berkerja !


Nenek : Tapi k0e telanjang ??????!!!!!!!!!!!!! marah c nenek


Cucu : Ini BAJU CINTA saya . bls c cucu


Nenek : BAJU CINTA ???????? si nenek kehairanan


Cucu : ya , suami saya menyukainya , saya juga begitu sng MEMAKAInya . Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan brasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek . Pinta c cucu perempuannya .


C nenek faham kehendak cucunya . Dalam fikirannya munkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami di petang jumaat ini . Di dlm perjalanan pulang si nenek mendapat idea . Di dlm perjalann pulang , c nenek mndpt idea . Fikirnya dgn mengikut cara cucu perempuannya , sudah tentu dia dpt mengeratkan hubungannya dgn c at0k yg sudah berumur . Sesampai d rumah , c nenek td menanggalkan smua pakainya , mandi , beredak dan memakai minyak wangi sewangi , wanginya . Kemudian c nenek td pun menunggu c at0k pulang .


Berberapa ketika c at0k td pulang , sebaik saja pintu dibuka c at0k mendapati berb0gel kat dpn pintu .

  
At0k : kenapa dgn k0e nye ? buang tebiat ? kata si at0k td .

  
Nenek : inilha BAJU CINTA bang . kata c nenek td .


At0k : BAJU CINTA ???? kalau iye p0n , ir0n lha dulu baju 2 .

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...