Wednesday 10 October 2012

♥ Lelaki awesome ♥

Posted by Unknown on 18:00




Perempuan : "Aku selalu dipeluk Lelaki lain".
Lelaki : "Dan aku adalah Lelaki yang akan memelukmu dengan kasih sayang".

Perempuan : "You are not my FIRST kiss".
Lelaki : "And You are my First Kiss".

Perempuan : "Ramai Lelaki pernah menyentuh tubuhku".
Lelaki itu dengan sabarnya mengatakan : "Yang ingin aku sentuh adalah hatimu".

Perempuan : "Pernah ada Lelaki yang menganggapku sebagai pelacur".
Lelaki itu menatapnya : "Aku menganggapmu begitu baik, suci tak dinodai".

Perempuan itu menangis sambil tersenyum dan berkata: "Aku tak sesuai untuk dicintai oleh Mu !! Aku tak cantik !!".
Lelaki itu menatap matanya dalam², sambil tersenyum dan berkata : "Aku bukan Lelaki yang mencintai kecantikkan mu, tapi yang aku cintai adalah hatimu, sepenuhnya kerana Allah..'' ;)

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...