Friday, 2 November 2012

Atas Kapal terbang,,,...

Posted by Asyraf Muslim on 22:00





Seramai 26 orang gila dari Malaysia telah dibawa ke Amerika untuk berjumpa dengan d0ktor pakar.. Mereka semua telah dibawa dgan sebuah kapal terbang yg besar... Nak dijadikan cerita,sewaktu dalam
perjalanan,mereka teramatlah bising nye,kecoh bt0l,bese la..

Kalau da same2 gila,ada je mende bodoh dorg wat. So,kbisingan dorang ni tlah mbuatkan captain pilot marah.. Lalu,cptain pilot ni telah menyuruh co pilot untk mlihat apa yg brlaku di belakang. Apabila saja co pilot melihat apa yg brlaku,trkejut beruk la co pilot bila melihat orang2 gila tsebut sdang brmain bola sepak di belakang...MU vs Chealsea kata org gila 2... Co pilot 2 apa lg ,marah la.

Hoii gila!tak boleh main bola dalam kapal terbang!! 

Stelah dimarahi,terdiam la semuanya.terkesima... Namun,selang bberapa minit kmudian,cptain brasa curiga kerana suasana begitu tenang d belakang..senyap jek.. Lalu cptain pilot menyuruh lg co pilot melihat apa yg blaku di belakang. Stelah diperiksa,terkejut beruk lg la co pilot bila mlihat hanya tgal 4 orang gila saja..co pilot hairan lalu brtanya.

Copilot: oi gile,apa da jadi?mana kawan2 seangkatanmu yg lain??
Gila : daa encik pilot x kasik kamik main bola dalam kpal trbang,dorang main la kt luar..ape da gila jugak encik ni.hahah
Copilot : erk,aku pulak gila?habis,apa kamu 4 orang ni buat dalam ni??nape x ikot kawan kamu main kt luar?
Gila: Encik ni gila ke?kan kami ni pemain simpanan.....



sumber : kisahlawak.blogspot.com

1 comments:

penulis citer ni pun gilER jugak::::::::!!!!!
huhu......
jgan marah yer..
ak kan pemain simpanan,,

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...